Brdr. Dahl lancerer to mobile services
Brødrene Dahls nye services KvikAfhentning og KvikLevering skal barbere installatørernes spildtid ned til et minimum.
Flere installatører kører en eller flere ture til grossisten i løbet af en arbejdsdag. Men det ønsker Brødrene Dahl at ændre på med de to mobile services KvikAfhentning og KvikLevering.
KvikAfhentning er en selvafhentningsservice, hvor installatøren slipper for at skulle bruge tid på at plukke sine varer selv. I stedet pakker Brødrene Dahl de bestilte varer på forhånd, så de blot skal afhentes i den valgte butik.
For dem, der ikke vil bruge tid på at køre selv, er servicen KvikLevering en mulighed. Her bliver varerne leveret direkte på arbejdsstedet.
Flere forbedringer
De to services erstatter Brødrene Dahls CityService-koncept og tilfører, ifølge virksomheden selv, flere forbedringer. De er bl.a. indbygget i den gratis BD-app, og det kræver kun få klik at afgive sin ordre og leveringsform.
Har man valgt KvikLevering, får man små pushbeskeder, så man kan følge sin leverance undervejs. Servicen gælder alt fra helt små leverancer til store paller på et ton og bliver leveret af Danske Fragtmænd Express.
Læs også: Brødrene Dahl: Nye pilleovne kan udbygge forretningen
De fleste steder sker leveringen inden for en time, og Brødrene Dahl garanterer maksimal leveringstid på to en halv time overalt i landet.
-SSM