Brødrene Dahl har fokus på at mindske smitterisiko

For Brødrene Dahl er det afgørende, at det er trygt at handle i grossistens 53 butikker. Derfor gør de alt hvad de kan for at mindske risikoen for smitte for kunder og medarbejdere.

Et af tiltagene for at mindske smitterisikoen, er en udrulning af grossistens app ”BD Selvbetjening”, som er sket i  lyntempo i mange af butikkerne. Her kan kunderne selv scanne varer og afslutte deres køb via en app.

Derudover er der blandt andet lavet en respektlinje i butikkerne, sat afskærmning op ved kasselinjen i mange butikker og guidelines for hvordan betjeningen skal foregå, for at mindske smitterisikoen. Og der er sat håndsprit og desinfektionsservietter frem i butikkerne.

Brødrene Dahl har også en online-shop og en app hvor kunderne kan handle produkter. Og den opfordrer grossisten kunderne til at benytte så vidt muligt, for at begrænse smitterisikoen.  Salgsdirektør Tommy Vestergaard fortæller: ”Det er afgørende for os, at det er trygt for vores kunder at handle hos os. Og for vores medarbejdere at være på arbejde. Derfor gør vi alt hvad vi kan, for at mindske smitterisikoen.”  Derfor opfordrer grossisten kunderne til at bestille varerne på grossistens e-handel BD.dk eller på Brødrene Dahls mobil-app, og få dem leveret ud til deres projekter. Og at benytte grossistens KvikLevering, hvis der er varer kunderne står og mangler her og nu. Med KvikLeverings-muligheden, kan kunderne have deres varer ude på projekterne indenfor ca. 1 time.

Grossisten er opmærksom på at hverdagen i disse dage er udfordrende for håndværkerne og arbejder på at informere og sikre en god oplevelse i butikkerne. Tommy fortæller: ”Når håndværkerne besøger os i disse dage, er det vigtigt for os at sætte pris på deres ekstraordinære indsats. Derfor sørger vi for at de får lidt ekstra med i posen, når de kommer forbi vores butikker.”

”Vi er løbende i dialog med vores kunder om situationen og kommunikerer på et website dedikeret udelukkende til status på Corona-virussen. Vi informerer også løbende på sociale medier og på mail til vores kunder.” beretter Tommy. ”Brødrene Dahl er en virksomhed med fokus på sikkerhed – og i denne situation er det helt naturligt for os at tage ansvar for at det er trygt for både kunder og medarbejdere at handle hos os. Vi oplever at kunderne har stor forståelse for vores tiltag og sætter pris på at vi har fokus på at mindske smitterisikoen for dem.” slutter Tommy.

Mere fra...

27.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Åbningsfest for ny butik i Svendborg

13.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl opfører ny butik i Grindsted

08.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

NTG – anerkendte produkter med eneret for Brødrene Dahl

06.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Elever er et stærkt bidrag i jagten på arbejdskraft

01.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Ny CEO vil rykke Brødrene Dahl endnu tættere på kunderne

26.01.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl introducerer VOTEC-rørkoblinger