Maguru hjælper håndværkere med at effektivisere kommunikationen både internt og eksternt. Indbygget omstilling Opdeler opkald mellem arbejde og privat Fælles kontaktbog Optager samtaler Marker en kunde til opfølgning Smart overblik over al kommunikation Individuelle arbejdstider Se kollega status Spar penge på telefoni Og meget mere.. Kontakt os gerne for en gratis demo. Maguru.dk Tlf: 89 88 33 99 Mail: support@maguru.dk - Vælg jeres eget omstillingssystem i forbindelse med en Maguru kommunikationsløsning. Omstillingen sørger for at dirigere opkald det rigtige sted hen. Lav indstillinger for virksomhedens arbejdstider, velkomstbesked, fælles telefonsvarer, ringegrupper, tastemenu, mv. - Smart kommunikationsoverblik Alle mails, opkald og beskeder mellem virksomhedens medarbejdere og kunden samles automatisk på en tidslinje, så alle parter har et overblik over, hvad der er aftalt og hvornår. Man undgår således at noget falder mellem to stole, og man sparer tid på unødvendige tilbagemeldinger, hvor en kunde har kontaktet flere personer i firmaet. - Opdeling mellem arbejde og fritid uden brug af to telefoner. Medarbejdernes arbejdstelefonnummer kan gøres digitalt. Det gør det muligt at flytte det fra et fysisk SIM kort og i stedet binde nummeret til Maguru appen på deres telefon. Så kan de undvære deres fysiske arbejdstelefon, da ind/udgående opkald sker gennem deres arbejdsnummer i Maguru appen. - Individuelle arbejdstider. Den enkelte medarbejder indstiller selv sine arbejdstider, og man vil derefter ikke blive forstyrret af kunder f.eks. om aftenen eller i weekenden. Kunder kan automatisk blive viderestillet til en anden medarbejder eller en telefonsvarer. - Midlertidig forstyr ikke. Den enkelte medarbejder kan også midlertidigt fravælge muligheden for at blive kontaktet af kunder ved at aktivere funktionen ”Forstyr ikke”. Det kan f.eks. være hvis man har hænderne fulde, er ude ved en kunde eller har interne møder, etc. - Se kollega status For at minimere antallet af forgæves interne opkald kan man se detaljer på sine kollegers status. (Kollegaer kan dog altid få kontakt med hinanden, hvis en situation kræver det, da interne opkald vil altid gå igennem.) - Adskilte og udvidede kontaktoplysninger Kontaktoplysninger på kunder og samarbejdspartnere kan deles med alle medarbejdere og kundeinfo hentes automatisk fra jeres ordrestyringssystem eller økonomisystem. Arbejdskontakter håndteres fremover i Maguru appen og ikke blandt dine egne kontakter. Nemt og overskueligt. Slut med at blande dem med dine personlige kontakter. Og slut med at medarbejdere ringer til Mester for at få kundens eller leverandørens kontaktoplysninger. Kundernes adresse vises også automatisk, så det er nemmere at huske, hvem ”Brian Pedersen” eksempelvis er. - Automatisk 118 opslag Vi henter automatisk info fra de forskellige teleselskaber (teledata – tidl. 118) til at berige oplysningerne omkring, hvem der har kontaktet jer, såfremt de ikke allerede er i systemet. - Marker til opfølgning Hvis man har fået en tekstbesked eller et opkald, som man skal følge op på, så kan app'en hjælpe med at huske det. Man kan således fint læse en tekstbesked, uden at være bange for at glemme nogen utilsigtet. Opfølgninger placeres på en liste, så det er nemt at følge op på alle sine henvendelse, f.eks. med et opkald, når man er senere er under transport fra A til B. - Optage samtaler Vi tilbyder at optage jeres kundesamtaler, så alle mundtlige aftaler bliver dokumenteret, og så i nemmere kan videregive oplysninger til kollegaer. Så hvis i f.eks. snakker med kunder mens i kører, så kan i nemt genhøre samtalen, når der er behov for at genkalde nogle detaljer. F.eks. hvad der skulle med i tilbuddet, eller hvor nøglen er placeret. - Spare penge på telefoni Udover de mange brugbare funktioner så kan jeres virksomhed muligvis også spare penge på telefoni. Medarbejdernes arbejdstelefonnummer gøres digitalt og flyttes fra et fysisk SIM kort ind i en app på deres egen privattelefon. Derved kan firmaet spare et abonnement samt udgiften til udleverede arbejdstelefoner. Medarbejderne har den samme udgift som før, men sparer beskatningen af udleveret telefon og undgår at bære rundt på to telefoner. - Ny funktionalitet tilføjes løbende. Vi arbejder hele tiden på at udvikle nye brugbare funktioner til håndværkere og har løbende dialog med flere af vores kunder, for at høre hvad der kan forbedres eller tilføjes. Har du nogen ideer eller input, så hører vi gerne fra dig. Kontakt Maguru i dag for at høre hvad vi kan gøre, for at netop dine kunder får en ekstra god kundeoplevelse. Navn: Kommunikation for håndværkere Udbyder: Maguru Tlf.: +45 8988 3399 Mail: support@maguru.dk Web: www.maguru.dk Download App: App Store Google Play