Få overblik over APV og arbejdsmiljøopgaver samt reducer risikoen for produktionsstop og ulykker
Her er 2 værktøjer mere fra den digitale værktøjskasse, SOSWEB, der giver jer flere fordele. Det drejer sig om “Opgaver” og “Registreringer”.
Foto: Eget billede
Værktøjet Opgaver
Få overblik over APV, arbejdsmiljøopgaver og handlingsplaner
Med værktøjet Opgaver kan I bl.a.:
- oprette og planlægge alle virksomhedens opgaver (eksempelvis APV, kemisk APV eller handlingsplaner for (nærved)-ulykker)
- ændre status på opgaver undervejs (registreret – i gang – afsluttet)
- prioritere opgaverne, uddelegere ansvaret og involvere nøglemedarbejdere
- opsætte notifikationer, så ansvarlige får beskeder vedr. opgaverne
Notifikationerne sikrer, at der ikke er opgaver, der falder ned mellem 2 stole og dermed ikke bliver taget hånd om.
Se videoen, hvor vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, præsenterer Opgave-værktøjet herunder.
Værktøjet Registreringer
Minimer risikoen for produktionsstop og ulykker med nem og overskuelig registrering af hændelser
Det kan være (nærved)-ulykker, sikkerhedsrunderinger, opstillingskontroller, kvalitetsafvigelser, m.m.
Med værktøjet Registreringer har I blandt andet følgende muligheder:
- Registrering af hændelser m.m. med tilknyttet billeddokumentation
- Automatisk besked til ansvarlig ved indrapportering
- Overblik over hændelser, tiltag og status
- Hurtig indrapportering via tilknyttet app
Håndteringen af en registreret hændelse er let at videreføre til opgavemodulet for behandling.
Se videoen, hvor vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, præsenterer værktøjet Registreringer her eller via Youtube-linket nederst på siden.
Husk, at du også altid kan få en online live-demonstration af hele systemet af Mikkel.
Kontakt ham på telefon 25 29 28 12 eller mail mim@avidenz.dk, hvis du ønsker dette.
