Udlandet inspirerer i Shape House
Shape House Ishøj råder over en 900 kvadratmeter stor udstilling af kendte mærkevarer til badeværelset. Den fornemste opgave at præsentere kunderne for et bredt udvalg af kvalitetsprodukter. Her finder vi direktør Didde Jul, som har årelang erfaring med at spotte produkter, der både passer til en super moderne og mere klassisk smag og i flere prisklasser. Og hygiejne er en stigende trend.
Hygiejne i fokus
”Et godt eksempel på et moderne produkt er douchetoiletterne, der får mere og mere opmærksomhed blandt mange forskellige typer af kunder. Det handler både om, at vi har været igennem perioden med Corona, men også at folk rejser mere. Her er mange stødt på toiletterne fra Japanske TOTO, der er verdens største producent af douche-toiletter, og som er meget kendt udenfor Danmarks grænser” fortæller Didde Jul.
Douchetoiletterne fra TOTO har rigtig mange forskellige funktioner, og findes i mange forskellige prisklasser.
Elektrolysebehandlet vand
”TOTOs douchetoiletter får særlig opmærksomhed fra kunder, der interesserer sig for hygiejne. Årsagen er blandt andet, at Douche-toiletterne fra TOTO er de eneste på markedet, der kan danne elektrolysebehandlet vand. Det sikrer et hygiejnisk miljø, hvor der ikke opstår snavs, og hvor livsbetingelserne for bakterier og vira dermed er fjernet. Dette vand kalder TOTO for EWATER+.
Toilettet bruger vandet til at rense vaskedysen og kummen. Dertil kommer, at både douchetoiletter og almindelige toiletter fra TOTO, slet ikke sprøjter, når de skyller, uanset hvilken cisterne, de monteres på.
I forhold til at forbedre hygiejnen er sæderne lavet af en silikone-legering, der afviser snavs, så det er nemt at holde dem rene, og så de aldrig gulner”, forklarer Didde Jul.
TOTOs navn for et douchetoilet er i øvrigt ”WASHLET™”, som står for ”Washing Toilet”.