Online support til sikringsområdet, 24/7 - når DU har tid
24/7 teknisk support er navnet på Solars nye portalløsning, som indeholder alle tænkelige informationer så som teknisk dokumentation, servicemeddelelser, software, FAQ chat, tips og tricks, instruktørvideoer mm.
Nu kan Solars kunder ved blot få klik på deres PC, eller tablet få svar på spørgsmål og hente alle nødvendige data og specifikationer, på alle tider af døgnet.
24/7 teknisk support er navnet på Solars nye portalløsning, som indeholder alle tænkelige informationer så som teknisk dokumentation, servicemeddelelser, software, FAQ chat, tips og tricks, instruktørvideoer mm.
24/7 løsningen er i første omgang udviklet til Solar Sikring, som dækker produkter og løsninger til TV-overvågning, adgangskontrol, tyveri- og brandalarmer.
Som kunde hos Solar får du direkte adgang til den nye 24/7 portalløsning via Solars webshop. Du er ikke længere afhængig af at hente diverse informationer og data i løbet af arbejdsdagen, hvor du i forvejen er travlt optaget af at betjene dine kunder. Nu kan du i ro og mag, og når det passer dig, få adgang til Solars nye 24/7 portal på et hvilket som helst tidspunkt af døgnets 24 timer syv dage om ugen. Her kan du hente alle nødvendige informationer, downloade de forskellige datablade eller blive inspireret af de nyeste installationstips og tricks.
Sikringsbranchen er i en rivende udvikling, og hastigheden for lancering af nye løsninger inden for IP teknologi er kraftigt stigende. Det stiller store krav til installatørerne at følge med på området, samt at være opdateret på den nyeste viden.
Solar ser det som en af de vigtigste opgaver løbende at udvikle nye servicekoncepter, der effektiviserer installatørernes hverdag. Den nye webportal 24/7 er her det seneste eksempel på, at Solar gør det lettere for kunderne at få adgang til rådgivning og teknisk support.
Se siden her: http://sikring.solar.dk/