KUNDECASE: DG el-service
DG El-Service A/S leverer elinstallationer for både private og erhverv såvel som ejendomme som boligforeninger. Hør her Dan og Kris fortælle om, hvordan Ordrestyring har hjulpet med at effektivisere processerne omkring ordrer, fakturaer og tidsregistrering m.m.
Foto: Ordrestyring
Ordrestyring vil jeg gerne anbefale til andre. Det har simpelthen lettet vores liv i firmaet helt vildt meget, og det er uden at overdrive. Både med sagsbehandlingen, den daglige drift, oprette ordrer eller fakturaer og sende fakturaer. Det er et andet firma, vi har nu, efter vi har fået Ordrestyring ind.
Dan Nielsen, servicechef, DG El-Service A/S
Foto: Ordrestyring
Mere effektiv arbejdsgang
Hos DG El-Service er det vigtigt, at alt arbejdet ikke skal foregå over telefonen, og at processen med at oprette ordrer og fakturaer sker så gnidningsfrit som muligt. De har valgt Ordrestyring, fordi:
- Slut med pen og papir
- Effektiviseret tidsforbrug
- Nem fakturering og sagsbehandling
- Smartere daglig drift
- Alle kan se de samme informationer
- Nem kommunikation omkring opgaven
Foto: Ordrestyring
Styr på økonomien med digitale registreringer
Med Ordrestyring er det nemt at klare både registrering af timer såvel som materialeregistrering direkte fra appen. Det gør det nemt at huske og endnu nemmere at få det overstået. Når alle timer og materialer løbende registreres på hver opgave, opnår I det fulde overblik over opgavens økonomi.
Fordi alle fakturaer kan bogføres med det samme, kan I i Budgetmodulet følge med i avancen på opgaven og justere til, hvis det bliver nødvendigt undervejs.
Vi gør tit sådan, at når svendene er ude på en sag, så tager de billeder før og efter og lægger dem direkte ind på sagen. Vi kan køre med flere forskellige svende på samme sag, men de kan alle sammen gå ind og se, hvad det er, der sker, og det har vi ikke kunnet før.
Dan Nielsen, servicechef, DG El-Service A/S
Nemmere hverdag for alle i firmaet
Ordrestyring har også gjort svendene mere selvkørende, og de ringer ikke ind til kontoret hele tiden for at informationer. Med appen på deres telefoner kan de nemlig til hver en tid se kundeinformationer, opgavebeskrivelser, registrere timer og materialer samt udføre kvalitetssikring.
Det betyder, at DG El-Service har kunnet vinke farvel til den telefonbaserede arbejdsgang og i stedet omfavnet en digital og mere effektiv tilgang. Resultatet er en lettere hverdag – både for folkene på kontoret, men også svendene i marken.
Foto: Ordrestyring
Om DG El-Service A/S
DG El-Service A/S blev stiftet i 2002 og har bred erfaring inden for enhver form for elinstallation til bl.a. private, erhverv, boligforeninger, solcelleanlæg m.m. Ved hjælp af Ordrestyring er der fuldstændig styr på sagsbehandlingen og materialeregistreringen, og medarbejderne kan fokusere på at levere godt håndværk.