Ny app skal optimere installatørens indkøb

En ny app fra Sanistål tilpasser menuer og funktioner efter brugerens specifikke behov. Appen integrerer således indkøb og lagerstyring, uanset hvor kunden befinder sig.

Saniståls nye app er langt mere end bare endnu en kanal, hvor kunden kan købe varer nemt og hurtigt, mener digital direktør Claus Ejlertsen. PR-foto. .

Med lanceringen af en ny app vil grossisten Sanistål understrege, at det springende punkt i udviklingen af værdiskabende digitale services er afsættet i brugernes hverdag. Den nye app er derfor udviklet med en lang række intelligente features, som ud fra realtime-data om blandt andet købsadfærden kan tilpasse menuer og funktioner, så de matcher de behov, der er i den specifikke arbejdssituation.

”Vores nye app samler og integrerer en lang række services i en intelligent brugergrænseflade, der tilpasser sig den enkelte brugers behov. Står du på dit lager, kan du lave lagerstyring via EasySupply, og går du rundt i en Sanistål-butik, bliver du fx præsenteret for specialudvalgte tilbud baseret på din købsadfærd og lokaliteten”, forklarer digital direktør Claus Ejlertsen og uddyber:

”På den måde bliver appen langt mere end bare endnu en kanal, hvor kunden køber varer nemt og hurtigt. Den gør nemlig også vores services endnu mere tilgængelige og brugertilpassede, så kunden uanset arbejdssted og situation altid er godt klædt på”. 

Individuelt tilpassede værktøjer
Appen, der benytter både touch- og face-ID, er designet til at gøre brugerens hverdag nemmere ved at integrere indkøbsmulighederne med lagerstyringsfunktioner i tilknytning til Saniståls lagerstyringsløsning EasySupply, som ifølge Sanistål reducerer antallet af manuelle processer fra 26 til to.

Via integrationen af EasySupply kan kunderne bruge appen som scanner til aflæsning af lister eller bestilling af varer ude på lageret, ligesom der kan foretages filtreringer og vælges varianter i appen. Man kan også vælge mellem forskellige leveringsformer, oplyser Sanistål.

Står man derimod ude i butikken, sørger appen for, at individuelt målrettede produktanbefalinger, idéer til alternative produkter, tekniske informationer om produkterne osv. er lige ved hånden. Kunderne kan også selv scanne deres varer, se priserne og tjekke ud af butikken igen i appens selvbetjeningsunivers, oplyser grossisten i en pressemeddelelse.  

- JKK

Eaton Electric Danmark

Sponseret

Vidste du, at elektriske fejl er størst under vedligeholdelsesarbejde?

Uponor

Sponseret

Fremtidens fjernvarmeløsning er lige her

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Digitalisering

Relateret indhold

24.07.2024Installator.dk

Vinderne af Installatørprisen

23.07.2024Installator.dk

Bosch henter ny direktør fra egne rækker

24.07.2024Installator.dk

Vinderne af Installatørprisen

24.07.2024RIB Software

Sponseret

Få et overblik over alle vores uddannelser/kurser efter sommeren!

23.07.2024Installator.dk

Bosch henter ny direktør fra egne rækker

22.07.2024Installator.dk

Dansk startup samarbejder med Huawei

22.07.2024RIB Software

Sponseret

NYHED: Nyt RIB Projekt plugin til Revit!

19.07.2024RIB Software

Sponseret

Husk at få fat i din billet til BIM World Copenhagen!

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle