Nyt center for VVS-uddannelse

Erhvervsskolen Nordsjælland indviede onsdag et nyt energicenter i Hillerød med henblik på at uddanne VVS-montører i det nyeste udstyr på markedet.

Med hjælp fra en række VVS-leverandører indviede Erhvervsskolen Nordsjælland onsdag et nyt Energicenter på Milnersvej 44-48 i Hillerød. Energicentret bliver etableret med henblik på uddannelse af VVS-montører i det nyeste udstyr og skal ligeledes sikre mulighed for efteruddannelse af svende og mestre inden for VVS-branchen.

Særligt energidelen af VVS-branchen har udviklet sig kraftigt i løbet de sidste ti år, og fokus på energioptimering stiller store krav til energirigtige løsninger. I den forbindelse er det hensigten med Energicenteret at guide installatørerne i den brede vifte af muligheder, der er inden for energioptimering, oplyser Erhvervsskolen Nordsjælland.  

- OWG

KlarPris

Sponseret

KlarPris opgraderer søgningen: Endnu nemmere at finde det rigtige produkt

KlarPris

Sponseret

Derfor vælger flere installatører Grundfos pumper gennem KlarPris

Relateret indhold

TOTO

Sponseret

TOTOs miljødata ”EDP’er” er offentlige

Installator.dk

TEKNIQ: Forhøjet seniorfradrag kan ikke stå alene

Installator.dk

Energinet sparer 650 mio. kr. på reserver i 2026

Installator.dk

DI: Giv datacentre mulighed for egen grøn strøm

Installator.dk

Regeringen fylder grønne varmepuljer op med 500 mio. kr.

Installator.dk

Lemvigh-Müller henter ny VVS-direktør

Installator.dk

Økonomiaftale åbner for milliardinvesteringer i nedslidte skoler

Installator.dk

400 lærlinge har gennemført sikkerhedsuddannelse

Installator.dk

InstallatørGruppen efter børsnotering: Vil være større i udlandet end i Danmark

Installator.dk

Datacentre og batterilagre kommer bagerst i køen

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle