Bosch sætter ny fokus på storsællert
I en ny kampagne fra Bosch skruer den populære skruemaskine Bosch IXO op for charmen i et forsøg på at bore sig yderligere ind i kundernes bevidsthed.
Den er en stjerne blandt el-værktøjer, og i Danmark alene er der solgt mere end 243.000 eksemplarer af den fikse IXO-skruemaskine, siden den blev lanceret i 2003. Nu sætter Bosch endnu mere fokus på IXOen, som får sin helt egen kampagne, Little Big Moment. Kampagnen fokuserer på de øjeblikke, hvor den lille maskine bliver brugt til at skabe store øjeblikke.
På www.bosch-ixo.com er der eksempler på, hvordan folk har skabt deres særlige øjeblikke, heriblandt den amerikanske kunstner Andrew Myers, der har ladet fantasien få frit spil og har brugt IXOen til at designe helt unikke Screw-art-portrætter, som består af en masse skruer i forskellige størrelser, der skrues på et fotografi. Så har du sjove historier at fortælle om din IXO, så kig forbi www.bosch-ixo.com og slip dine skruer og din fantasi løs.
- OWG