Tendensen er individuelle detaljer

Badeværelset 2012 er i følge Hansgrohe individuelt afstemt og med værdifulde detaljer. Den personlige smag er i dag altafgørende.

Hansgrohe tilbyder produkter inden for tre stilverdener: Avantgarde, Modern og Classic. Foto: Hansgrohe.

Personlige, skræddersyede løsninger i hjemmet kommer mere og mere i fokus. Vi afstemmer boligen, tilpasser funktionaliteten til indretningen og vores egne behov. Hansgrohes betegnelse for pladsen under armaturet er ComfortZone. Alt efter hvordan håndvasken bliver brugt, er det muligt at vælge armaturer med forskellige højder. 

Denne frihed i forbindelse med forbruget af vand tilbyder Hansgrohe i sine fire serier: Metris, Talis, Focus og PuraVida. Firmaet mener, at forbrugerne forventer, at indretningsprodukterne kan mere end det, de ved første øjekast giver indtryk af. Forbrugernes forskellige stilverdener har Hansgrohe delt op i tre overordnede tendenser: Avantgarde, Modern og Classic.

- OWG

2ctrl ApS

Sponseret

KNX er rygraden i ikonisk glasbygning

Glamox A/S

Sponseret

Intelligente lysstyringssystemer skaber nye muligheder – Glamox styrker indsatsen i Danmark

Relateret indhold

16.09.2025TOTO

Sponseret

Bestseller RW - nu i helt hvidt design

09.09.2025Installator.dk

Nyt koncept skal gøre vandinstallationer smartere

01.09.2025Geberit A/S

Sponseret

Digitalisering af VVS-branchen ændrer måden, vi arbejder på

27.08.2025Installator.dk

Daikin investerer i fremtidens VVS’ere

26.08.2025Grohe A/S

Sponseret

GROHE bakker op om unge faglærte ved EuroSkills 2025

20.08.2025Geberit A/S

Sponseret

Sådan føles fremtiden: Hightech douchetoilet kan nu testes i eget hjem

19.08.2025Roth Danmark A/S

Sponseret

Roth Touchline® SL ventilmodul

18.08.2025Installator.dk

Sanitet: Bæredygtighed og høj komfort er et must

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle