Tendensen er individuelle detaljer

Badeværelset 2012 er i følge Hansgrohe individuelt afstemt og med værdifulde detaljer. Den personlige smag er i dag altafgørende.

Hansgrohe tilbyder produkter inden for tre stilverdener: Avantgarde, Modern og Classic. Foto: Hansgrohe.

Personlige, skræddersyede løsninger i hjemmet kommer mere og mere i fokus. Vi afstemmer boligen, tilpasser funktionaliteten til indretningen og vores egne behov. Hansgrohes betegnelse for pladsen under armaturet er ComfortZone. Alt efter hvordan håndvasken bliver brugt, er det muligt at vælge armaturer med forskellige højder. 

Denne frihed i forbindelse med forbruget af vand tilbyder Hansgrohe i sine fire serier: Metris, Talis, Focus og PuraVida. Firmaet mener, at forbrugerne forventer, at indretningsprodukterne kan mere end det, de ved første øjekast giver indtryk af. Forbrugernes forskellige stilverdener har Hansgrohe delt op i tre overordnede tendenser: Avantgarde, Modern og Classic.

- OWG

Alcadon ApS

Sponseret

[INVITATION] Når man har arbejdet med fiber i næsten 30 år, så har man set lidt af hvert...

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

03.11.2025TOTO

Sponseret

HÔTEL PLAZA ATHÉNÉE PARIS

29.10.2025Danfoss Redan A/S

Sponseret

Landsmøde 2025

24.10.2025TEKNIQ

Sponseret

Tjek på simple arbejder udført uden autorisation

24.10.2025METRO THERM A/S

Sponseret

Rækkehuse på Fyn får fremtidssikret forsyning

16.10.2025Installator.dk

Midtjysk VVS-installatør udvider uden for kommunen

13.10.2025Roth Danmark A/S

Sponseret

Gulvvarme på eksistrende gulve - Hillerød

13.10.2025Installator.dk

Ny AI-drevet app identificerer de ukendte

13.10.2025TOTO

Sponseret

WX 1 – Dette eksklusive produkt fås nu i mat hvid og mat sort med trykplader i samme farver!

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle