VVS-firma leverer solidt regnskab

John Jensen VVS fremviser regnskabet for 2019 og ser et afsæt i indtjening, omsætning og antallet af virksomhedens medarbejdere.

Ejer og administerende direktør, Jesper Leen Jensen, ønsker at have fokus på medarbejdernes kompetenceudvikling, trivsel og optimering af arbejdsprocesser i 2020. Foto: John Jensen VVS..

Efter implementeringen af en strategi med fokus på justering af forretningen og processer, kan VVS-installatøren John Jensen VVS vise et tilfredsstillende regnskab frem for 2019.

I regnskabet for 2019 ses en fremgang i omsætningen på 238 millioner kroner og 1,9 procentpoint på resultatet, hvilket rammer det gennemsnitlige overskud for VVS-branchen.

Samtidig rundede virksomheden 200 medarbejdere fordelt på afdelinger i Hedehusene, Hørsholm, Roskilde og Københavns Lufthavn samt en ny afdeling i Kalundborg. 

“Vi høster frugterne af en strategi, hvor vi med opgaverne som omdrejningspunkt lærer af vores fejl og sætter medarbejdernes trivsel i fokus for fortsat udvikling af vores kompetencer. Dette sker gennem finjustering af organisation og processer, der med afsæt i lokal forankring prioriterer opbygning af tætte, langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere”, siger Jesper Leen Jensen, ejer og administerende direktør. 

Læs også: Årsregnskab for Frandsen El viser fremgang for femte år i træk

På den baggrund planlægger John Jensen VVS ydermere i 2020, at medarbejdernes trivsel og kompetenceudvikling skal være en hjørnesten i den fortsatte udvikling af virksomheden. 

“VVS-branchen er inde i en voldsom udvikling med nye skærpede krav på stort set alle områder. Bæredygtighed og FN’s Verdensmål, implementering af nye digitale redskaber og nye materialer, samt mangel på kompetent arbejdskraft er blot eksempler, der hånd i hånd med nye regelsæt og krav om styrket dokumentation udgør fremtidige ledelsesmæssige opgaver”, siger Jesper Leen Jensen og fortsætter:

“I det lys ser vi - både når det gælder medarbejdernes trivsel, udviklingen af firmaets kompetencer og den fortsatte optimering af vores arbejdsprocesser - godt lederskab som en krumtap i firmaets fortsatte udvikling. Derfor har vi fra starten af året iværksat et målrettet, personligt udviklingsforløb for samtlige ledere og administrative medarbejdere”.

- HCL

Alcadon ApS

Sponseret

[INVITATION] Når man har arbejdet med fiber i næsten 30 år, så har man set lidt af hvert...

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

07.11.2025Installator.dk

Bravida bestiller 500 elvarebiler i rekordstor ordre

07.11.2025Installator.dk

Elektrificeringen af bilparken er i højgear

07.11.2025Avidenz A/S

Sponseret

Et godt arbejdsmiljø er blevet et konkurrenceparameter

06.11.2025Installator.dk

Bred opbakning til ny karakterskala

06.11.2025Geberit A/S

Sponseret

Mindre toiletpapir, mindre klimaaftryk: Hvorfor douchetoiletter er et ansvarligt valg

06.11.2025Installator.dk

Gæsterne strømmede til åbningsfest hos Lemvigh-Müller

05.11.2025Installator.dk

Entreprenør digitaliserer indkøbet med KlarPris

05.11.2025Installator.dk

Store forskelle er med til at forsinke udbredelsen af eldrevne biler

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle