Brødrene Dahl henter ny salgsdirektør fra dagligvarebranchen
De 53 Brødrene Dahl-butikker har fået en ny mand ved roret. Morten Milling er tiltrådt som ny direktør med ansvar for det landsdækkende butiksnetværk og den interne salgsafdeling i Brødrene Dahl, som er specialiseret i produkter og rådgivning indenfor blandt andet VVS, vand og kloak, el, køl og klimaløsninger.
Morten Milling er ansat som ny salgsdirektør i Brødrene Dahl.. Foto: Brødrene Dahl
-Det er på én gang meget nyt og samtidig meget velkendt at træde ind i Brødrene Dahls univers. Det har været et stort ønske for mig at få nye udfordringer, og det har jeg fået i Brødrene Dahl, hvor både varesortimenterne og kunderne er nye for mig. Butiksmiljøet er til gengæld min hjemmebane. Rutinerne er langt hen ad vejen de samme, og meget af den erfaring jeg har med mig fra dagligvarehandlen, kan overføres til Brødrene Dahl-butikkerne, siger den nye salgsdirektør i Brødrene Dahl, Morten Milling.
Morten Milling skal køre tæt parløb med salgsdirektør Søren Lisberg, der har ansvar for nye kunder og opsøgende salg i Brødrene Dahl. Den primære opgave for Morten Milling er at videreudvikle kundeoplevelsen i Brødrene Dahl og samtidig sikre, at butikkerne og salgsprocesserne kører optimalt.
Den nye slagsdirektør har arbejdet med salg i dagligvarebranchen i over 15 år, senest som salgsdirektør i Aldi og før det med salgsansvar i IKEA og Lidl.
-emte