hansgrohe fejrer familiernes farverige forskelligheder
Med en ny kampagne sætter hansgrohe mennesker, diversitet og individualitet i fokus for badeværelsesdesignet i forskellige indretninger, stilretninger og funktioner ved håndvasken.
Med seks historiefortællinger ser kampagnen ind bag kulisserne i forskellige hverdagssituationer på badeværelset. Foto: hansgrohe..
Den traditionelle far-mor-børn opfattelse af en familie stemmer ikke længere overens med mange menneskers virkelighed. Og vores dagligdag er lige så forskellig som vores familie- og boligsituationer. Det skriver hansgrohe i en pressemeddelelse.
Derfor har hansgrohe lavet en internationale kampagne, som fylder badeværelset med liv gennem virkelighedsnær storytelling, autentiske film og billeder fulde af følelser som sætter mennesker, diversitet og individualitet i fokus.
Plads til alle
Med seks historiefortællinger ser kampagnen ind bag kulisserne i forskellige hverdagssituationer på badeværelset og viser nogle meget forskellige mennesker i deres egne små virkeligheder. Man ser eksempelvis en ung familie midt i morgenkaosset, der sammen skaber en god start på dagen.
”Med den nye kampagne #CreateAsYouAre sætter vi derfor fokus på diversitet på badeværelset og de individuelle måder at leve på. Og på at badeværelset kan indrettes lige så individuelt som selve livet”, fortæller Marc André Palm, Head of Global Brand Marketing for hansgrohe.
Kampagnen løber af stablen samtidig i næsten 40 lande og er dermed den hidtil største internationale brandkampagne fra hansgrohe. Kampagnen er skabt og gennemført i samarbejde med de digitale bureauer TLGG og RAPP i Berlin.
-CH