Skadesservicegigant går live med ny cloud-løsning

Polygon International, der både på europæisk plan og i Danmark er blandt de største skadesservice-selskaber, har valgt IFS Cloud som den underliggende motor i sin ambitiøse vækststrategi. Med den nye IFS Cloud-platform opnår Polygon vigtig fleksibilitet til hurtigt at reagere på nye markedsmuligheder og ændrede kundebehov.

”Polygon har meget ambitiøse vækstplaner, men de også proaktive. De ved, at vækst i højt gear kræver, at den rette tekniske platform og infrastruktur er implementeret, så virksomheden kan skalere. Vi er glade for, at de har valgt IFS Cloud til denne opgave”, siger COO i Nord- og Centraleuropa i IFS, Martin Hasselbalch. Foto: IFS..

Med afdelinger i 16 lande og 6.000 medarbejdere hører Polygon International til blandt de absolutte sværvægtere inden for skadesservice. Virksomheden, der alene i Danmark har 16 afdelinger, træder til ved alt fra brand- og vandskader til fugt- og miljøproblemer. Som led i en digital omstilling af den globale organisation har Polygon International valgt at opgradere sit forretningssystem til IFS Cloud.

Den nye platform skal udgøre det digitale fundament under virksomhedens ambitiøse vækstplaner. Den implementeres i alle 16 lande, hvor Polygon International opererer, og vil, når den er fuldt udrullet, omfatte over 4.000 brugere.

”Vi har brug for en løsning, som føder os med pålidelig realtidsinformation om markedsforholdene, så vi hurtigt kan overtage og integrere nye virksomheder i vores globale organisation samt udbygge vores virksomhed på nye geografiske markeder. Desuden er det vigtigt, at vi har en agil platform, som sikrer, at vi hurtigt kan komme i kontakt med vores kunder, når de har brug for vores serviceydelser. Begge disse krav lever IFS Cloud op til”, siger COO i Polygon International, Christian Wächter.

Læs også: IoT-markedet for smarte erhvervsejendomme i kraftig vækst

Service er krumtappen i al aktivitet i Polygon International. Derfor spiller IFS Field Service Management (FSM) en helt central rolle for virksomheden. Med IFS FSM får Polygon Internationals mange kørende serviceteknikere adgang til alle nødvendige kundedata på stedet, og de kan udarbejde rapporter uden at skulle tilbage til kontoret. Løsningen kobler således smartphones og tablets direkte til Polygons forretningsservere i realtid.

”Polygon har meget ambitiøse vækstplaner, men de også proaktive. De ved, at vækst i højt gear kræver, at den rette tekniske platform og infrastruktur er implementeret, så virksomheden kan skalere. Vi er glade for, at de har valgt IFS Cloud til denne opgave”, siger COO i Nord- og Centraleuropa i IFS, Martin Hasselbalch.

- PiB

Eaton Electric Danmark

Sponseret

Vidste du, at elektriske fejl er størst under vedligeholdelsesarbejde?

Uponor

Sponseret

Fremtidens fjernvarmeløsning er lige her

Relateret indhold

24.07.2024Installator.dk

Vinderne af Installatørprisen

23.07.2024Installator.dk

Bosch henter ny direktør fra egne rækker

24.07.2024Installator.dk

Vinderne af Installatørprisen

24.07.2024RIB Software

Sponseret

Få et overblik over alle vores uddannelser/kurser efter sommeren!

23.07.2024Installator.dk

Bosch henter ny direktør fra egne rækker

22.07.2024Installator.dk

Dansk startup samarbejder med Huawei

22.07.2024RIB Software

Sponseret

NYHED: Nyt RIB Projekt plugin til Revit!

19.07.2024RIB Software

Sponseret

Husk at få fat i din billet til BIM World Copenhagen!

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle