Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Wygwam Danmark, a division of Niko

Sponseret

Tilføj Bluetooth®-tryk til dine 230V ON/OFF sensorer - helt uden udskiftning!

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

23.12.2025Installator.dk

Glædelig Jul!

23.12.2025Installator.dk

Positiv udvikling i energi- og fragtpriser i 2025

19.12.2025VELTEK

Sponseret

PRESSEMEDDELELSE: EL & TEKNIK 2026 melder udsolgt mindre end 5 måneder før messestart

19.12.2025Installator.dk

Copenhagen Light Festival tænder 45 lysværker i København

19.12.2025Installator.dk

TEKNIQ-direktør: Fleksibel overenskomst var det største i 2025

18.12.2025Installator.dk

Regeringen gå enegang med nyt klimamål på 82 pct.

17.12.2025CSRD+CO

Sponseret

ESG-rapportering om innovative gulvløsninger

17.12.2025Installator.dk

Ahlsell Danmark får ny kommerciel direktør

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle