Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Wygwam Danmark, a division of Niko

Sponseret

Wygwam introducerer P49 og M49 DALI-2 BMS-sensorer fra Niko

Techem Danmark A/S

Sponseret

Spar på ressourcerne - anbefalingen er, sæt forbrugsmåling op hurtigst muligt i projekterne

Relateret indhold

02.09.2025Geovent

Sponseret

Fra røg og støj til stilhed og renhed – Geovent kører grønt!

02.09.2025Avidenz A/S

Sponseret

Apps kan styrke arbejdsmiljøet – hvis de bruges rigtigt

02.09.2025Installator.dk

Gjensidige bliver ny forsikringspartner for TEKNIQ

01.09.2025Wicotec Kirkebjerg A/S

Sponseret

Wicotec Kirkebjerg-koncernen leverer teknikinstallationer i særklasse

01.09.2025Installator.dk

VELTEK samlede branchen til årsmøde i Nyborg

01.09.2025Installator.dk

Digitale værktøjer gør hverdagen lettere for installatører

01.09.2025Minuba ApS

Sponseret

Digitalisering kan gøre forskellen på millioner ved virksomhedssalg

29.08.2025Minuba ApS

Sponseret

Digitalisering som drivkraft: Installationsvirksomhed har fået fuldt overblik

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle