Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Alcadon ApS

Sponseret

[INVITATION] Når man har arbejdet med fiber i næsten 30 år, så har man set lidt af hvert...

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

05.12.2025Installator.dk

Sjørring El-Service vælger Koble for at sikre fremtidens drift

05.12.2025Installator.dk

Dalux lancerer automatiseret clash detection

04.12.2025Installator.dk

CEPOS-analyse: Danmark bør droppe nationalt klimamål

04.12.2025Installator.dk

Aceve samler danske brands og køber op i Europa

04.12.2025Installator.dk

Bygma finder ny regionsdirektør internt

03.12.2025Installator.dk

TEKNIQ: EU’s gasstop fra 2027 kræver turbo på elektrificeringen

03.12.2025Installator.dk

EU siger nej til russisk gas fra 2027

02.12.2025Installator.dk

Dansk Industri opruster med ny brancheplatform for teknik og installation

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle