Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Wygwam Danmark, a division of Niko

Sponseret

Følger du installationsreglerne for sikringselementer i boligtavler?

Techem Danmark A/S

Sponseret

Spar på ressourcerne - anbefalingen er, sæt forbrugsmåling op hurtigst muligt i projekterne

Relateret indhold

16.06.2025Installator.dk

Folkemødet: Gassen skal ud af boligerne, men økonomien betyder noget

16.06.2025Installator.dk

Wavin styrker sit fokus i Norden

13.06.2025Inspectly ApS

Sponseret

Byg derud af – hvis du kan få lov

13.06.2025Installator.dk

GILE - 2025: Lys i alle former til alle formål på verdens største lysmesse

12.06.2025Installator.dk

Brunata indgår strategisk samarbejde

12.06.2025Installator.dk

InstallatørGruppen indtager Schweiz

11.06.2025Installator.dk

Rørcenterdage med fokus på klimasikring

10.06.2025Coromatic A/S

Sponseret

Klar til brug: Indvielse af universitetshospitals banebrydende nødstrømsanlæg

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle