Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Wygwam Danmark, a division of Niko

Sponseret

Tilføj Bluetooth®-tryk til dine 230V ON/OFF sensorer - helt uden udskiftning!

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

16.12.2025Installator.dk

Energinet henter ny CFO i egne rækker

16.12.2025Geovent

Sponseret

To nye ansigter hos Geovent – hver med deres helt egen rejse

16.12.2025Installator.dk

Bauhaus har nye varehuschefer på plads

15.12.2025Installator.dk

Elektrikere blandt de mest tilfredse

15.12.2025Installator.dk

SMVdanmark: Bæredygtighedsaftale sikrer permanente lettelser

12.12.2025Installator.dk

Fire stærke lysprojekter nomineret til Den Danske Lyspris 2025

11.12.2025Installator.dk

AI giver installationsvirksomhed fuldt overblik over CO2-aftryk

11.12.2025Inspectly ApS

Sponseret

Case: Sådan sparede Kemp & Lauritzen en fuldtidsstilling 📲

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle