Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

2ctrl ApS

Sponseret

KNX er rygraden i ikonisk glasbygning

Glamox A/S

Sponseret

Intelligente lysstyringssystemer skaber nye muligheder – Glamox styrker indsatsen i Danmark

Relateret indhold

15.09.2025CSRD+CO

Sponseret

Sidste chance for støtte til en ESG-ekspert

15.09.2025Installator.dk

Kæmpe medaljehøst til Danmark ved EuroSkills

15.09.2025Installator.dk

Lys med omtanke: Energieffektive løsninger og smart styring rykker ind i byggeriet

15.09.2025Installator.dk

Rekordstor medaljehøst til Danmark ved Euroskills

11.09.2025Installator.dk

Ny IT-platform skal give installatører overblik over indkøb og rabatter

10.09.2025Installator.dk

Hver tredje teknisk virksomhed ramt af tyver

09.09.2025Installator.dk

Euroskills 2025 i Herning er i gang

09.09.2025CSRD+CO

Sponseret

Hvem har egentlig ansvaret for byggeaffaldet?

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle