Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Daikin Denmark A/S

Sponseret

Deltag i åbningen af Service Academy og Experience Center

Alcadon ApS

Sponseret

Bliv "READY TO BLOW" med Jetting!

Relateret indhold

03.10.2024Installator.dk

Hansgrohe har ansat ny salgskonsulent i distrikt Sjælland og øerne

03.10.2024Installator.dk

ARC nomineret til Fjernvarmeprisen

01.10.2024Installator.dk

Brønderslev går forrest med udvikling af nye rensemetoder

25.09.2024Installator.dk

Norlys afskediger tre topchefer

30.08.2024Avidenz A/S

Sponseret

Snart sidste frist i Aalborg til den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse

27.08.2024Geovent

Sponseret

En dronning ankommer til Geovent – velkommen til vores nye bi-dronning! 🐝👑

27.08.2024Erik Larsen & Søn

Sponseret

Kvikguide skinnemøtrikker | Med eller uden fjeder?

13.08.2024Alcadon ApS

Sponseret

[HUSK LYD] Synes du også, at stemningen i den her video fra Jetting er som taget ud af en western?

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle