Arbejdstøjet som reklamesøjle

Vi har talt med en indehaver af et tekstilfirma, som her giver sit bud på, hvordan man skal reklamere på arbejdstøjet.

At have firmanavnet på arbejdstøjet er god reklame, og så giver det troværdighed, mener Lars Tordrup fra 3T Textil i Helsingør:

"Er der personlig kontakt med kunder, er det en fordel, hvis kunden kan se, at medarbejderen rent faktisk kommer fra det respektive firma," siger Lars Tordrup, der har beskæftiget sig med tekstiltryk i mere end 20 år.
Ifølge Lars Tordrup vælger de fleste firmaer det traditionelle udtryk, som også er det billigste. Men hvis man gerne vil skille sig ud fra andre, kan man vælge broderinger eller et vævet label.  

- UB

Eaton Electric Danmark

Sponseret

Supersygehus sikrer strømforsyning uden klimaskadelig SF6-gas

Ecofoss/Green:ID

Sponseret

Thoravej 29 – prisbelønnet kontorbyggeri med bæredygtig specialbelysning

Relateret indhold

15.10.2025Installator.dk

Tekniske uddannelser: Elektriker og smed hitter som aldrig før

15.10.2025Installator.dk

Partier kræver handling i forhold til stillestående havvindmøller

15.10.2025Installator.dk

Kvinder går i mod trenden: Flere vil være VVS´er eller elektriker

14.10.2025Installator.dk

Havvindmøller sættes i stå på grund af manglende efterspørgsel

13.10.2025Installator.dk

Vandmangel truer – men ingen måler på det mest basale

13.10.2025Installator.dk

Tekniske fag i høj kurs: Ledigheden blandt elektrikere og VVS’ere nær bundrekord

10.10.2025Installator.dk

Innargi lander flerårig aftale i Tyskland

10.10.2025Installator.dk

Forsvaret udbyder mia-aftale om teknisk vedligeholde og eftersyn

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle